Alla inlägg under juni 2009

Av wettergren - 20 juni 2009 12:58

Hej Sverige.

Glad midsommar till er alla.

Här borta är det inte direkt somrigt fast farmor har nyss berättat att det regnar lika mycket i Sverige. Imorgon ska vi fira midsommar med våra svenska vänner, och mamma står o bakar jordgubbstårta just nu.


Idag har jag och pappa varit ute på ävent(u)r.

Här har jag tydligen slumrat till i bilen,

Lägg märke till att pappa har tvingat på mig olika färger på mina strumpor, bra jobbat farsan, pinsamt!!

 


Jag har fått två framtänder, och resterande kort  har pappa tagit med telefonen i desperat försök att få mig att  blotta framgaddarna.


Först ett kort i fågelperpektiv, ganska allvarlig, men sockersöt



Fel par ,,,

 



Efter över tio kort utan lycka började jag "lacka ur"...kom igen nu´rå


Och till sist ... suddigt, men bevisning nog

 


Glad Midsommarhelg

Kram

Freya

Av wettergren - 19 juni 2009 13:41

Glad Midsommar.


Jag älskar fingermat, och kan  i.o.m framväxten av mina nya fräcka framgaddar ge mig på nya härliga smaker.


Mamma gav mig Mullbär (plockat i trädgården i våras) till efterrätt på midsommarafton,och jag fick mumsa i mig läckerbitarna alldeles på egen hand så länge jag höll fingrar och bär borta från väggarna.

Vilken total njutning att köra ner näven i dessa blåröda bär och trycka upp dom i nyllet. Ibland kom det även in några bär i munnen.


Följande blidserie pratar för sig själv vad det gäller min aptit för bär! 

Kram

Freysan


 


 




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards