Alla inlägg under april 2010

Av wettergren - 30 april 2010 23:36

Av wettergren - 28 april 2010 22:58


Imorgon fyller min fina faster Camilla år.

Eftersom vi skall på semester idag och pappa inte vet om vi kommer ha internet access lägger jag därför ut mitt animerade grattiskort redan idag!


http://animoto.com/play/sKdHt2XTeH0dhAYzW2UgPA



Grattis Camilla på födelsedagen.

Hoppas att du får en alldeles superspecial dag, med te på sängen och en massa exklusiva presenter i olika former, färger, typer och smaker.


Kramar

Freya, Henric och Annica

Av wettergren - 22 april 2010 06:30

Hejsan,


Idag är jag på våran praktik med mamma.

Här är det jättefint, nymålat och mammas läckra kiroknakarbänk.

Här granskar jag huvudändan, och funderar på att prova studsen ...


     


Dagen till ära har jag min Pippitröja som Farmor Ewa har stickat till mig.

1000 tack farmor, den är jättefin!!

  


Snart kommer pappa och hämtar mig och vi har eftermiddagen för oss själva.

Vi kommer mata hästen,  äta smaker och självklart läsa en massa bra sagor.

Här läser jag föresten Pippisagan iförd pippitröjan.

Jag har också en häst...

  





Av wettergren - 4 april 2010 11:45

Idag är det påskdagen, och familjen har en såsig påskfrukost på altanen iförda våra nattsärkar.


Pappa ger mig och mamma ett påskägg och vi öppnar förväntansfullt de läckra presenterna.

  


Jag hjälper till att öppna mammas present först och har på så sätt min present kvar till sist.  Planerat in i minsta detalj Sickan!!

  

Jag leker ett tag med mammas skönhetsprodukter och ger mig sen an mitt paket som visar sig vara mjukt och gult.

  


Glad Påsk och äggiga pussar.

Freya



Av wettergren - 1 april 2010 23:33


Special Bunny greeting at the time of eggs, chocolate and roast lamb!


  


The Wettergren family will Easter at home on the ranch with a few little outings scheduled over the holidays. Good friday is completion for mums gallbladder and liver cleanse followed by a shopping trip to Hornsby and maybe a stop at the park. All great things on the good Friday.


Wishing a great Easter to you all.


Freya, Annica, Henric and Magic


  











Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards