Alla inlägg under maj 2010

Av wettergren - 31 maj 2010 12:00

Hejsan kära släkt och vänner,


Inser att vi inte pratats vid sen slutet av April. Kramar och tack till alla er som varit inne och ihärdigt tittat, samt er som tänkt tanken. Jag lovar att sätta bättre press på morsan och farsan så att dom tar större ansvar för att digitlisera och visualisera mina memoarer, samt dela mina lyckostunder med er såklart.


Så med drygt en månads radiotystnad och med vetskapen att en bild säger mer än tusen ord, varför inte istället göra en månads bild-potpourri


Här följer Freyas upplevelser i Maj, i bildform.

Kramar Freya med familj


  

Med Mamma och ridandes Magic  

Kaaaaaaanaaa  

I  moderiktig beach-outfit på en ödslig strand i Port Stephens


Bilden som bekräftar att jag "visst tuggar maten" pappa  
På delfinsafari dagen till ära bärandes Gucciglajer


 
Älskar att gunggaaa

 
Beachen igen



En dag då jag fick välja mina egna kläder dagen till ära!
Bollhav    
 
Jag och iii (magic) 

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards