Alla inlägg under januari 2012

Av wettergren - 4 januari 2012 04:36

Det är varmt som in i bövelen hemma i huset vid kanan.
Pappa och jag dricker juice, lapar goda glassar och svalkar oss för det mesta i poolen. Mumma!!

Först öppnar vi ett jäääääääääääääättestort paket ...

 


 


Under dagen fångar vi fjärilar. Vi hittar rapsfjärilar, blåvingar och en gräsfjäril.

Det kommer även en jättestor blå fjäril och hälsar på som inte pappa orkade springa ifatt!


Här är jag och gräsfjärilen!

 


.... plötsligt flyger gräsis upp i fejset och börjar pussas skoningslöst .. det kittlar så man nästan blir galen.

 


Puss

Freya



Av wettergren - 2 januari 2012 04:30

Jag och Pappa firar en jul i efterskott.

Äntligen får jag öppna alla paketen som legat o mognat till sig under julgranen.

Det är en hel del paket som hittat fram till huset i kanan så pappa och jag beslutar att sprida ut öppnandet under flera dagar. Jag roffar erfaret åt mig några stora paket och beger mig ut i sommarvarmen for öppningscermonin.

 


Efter det stora öppningskalaset har vi skördefest i trädgården .

Det finns mängder av tomater, jordgubbar och även majs, så jag sätter av med stora plastbyttan och samlar förnödenheter för eftermiddagsmys.

 


Har sitter jag i de finfina campingstolarna som pappa och jag fatt av familjen Holmgrens. Coola va?

 






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards