Alla inlägg under november 2012

Av wettergren - 30 november 2012 00:00

Idag tar vi det lugnt.

Farmor och Farfar är alltjämt trötta efter den långa flygresan.

Dagen till ära bjuder vi på bästa sommarvärmen med en temperatur på tryckande 38 grader. 

Vi handlar lite picknik och beger oss till Fagan Park.

Här kan man mata ankorna, titta på blommorna och svettas i avskildhet. 


Farfar har ingen keps och med tanke på hans flint lånar jag ut min stickade rasta mössa.

Han ser inte klok ut tycier farmor, själv tycker jag att han ser ganska cool ut.


 



På kvällen grillar vi köttsmaker hemma i "huset med hålet".

Det lär bli många kvällar här ute.


 

Av wettergren - 29 november 2012 00:00

Ikväll landar farmor o farfars flygplan från Sverige. Tääänk att vi äntligen får träffas på riktigt efter alla dessa år tjatandes på skype.
Vi väntar otåligt med ballong o gerbera blomma. Jag har pyamas för det är nästan natt.


 


Och då ..... titttaaaaaaa pappa .. där kommer dom och jag springer fram för att leverera välkomstkramar.



Välkomna till Australien Farmor och Farfar!!!!!
 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards