Alla inlägg under juli 2014

Av wettergren - 31 juli 2014 02:45

Idag fyller jag 6 år, YEY!!


Jag skall åka till mamma på kvällen så farsan och jag har eftermiddagen för oss själva.


Jag vill fika så vi åker till mitt favvofik och trycker i oss chokladsmaker och andra goda smaker och färger.

Efter smaksensationen åker vi hem och jag får öppna lite presenter.


jag får en Elsa klänning som jag önskat mig och skyndar genast att ta på den.

Lucy får såklart vara med också.  


 


Den 9 Aug ska vi ha kalas och pappa har lovat att baka en regnbågstårta tills då.

Kolla in lite senare så får du se hur det gick ...


Kram

Freya 6 år



Av wettergren - 9 juli 2014 02:30

Idag är ingen vanlig dag, för det är farsans födelsedag, hurra hurra hurra!!


Idag fyller farsan år och vi bakar en smaskig tårta.

Farmor brukade alltid baka smaskig jordgubbstårta till pappa när han var liten, och vi vill hålla traditionen vid liv.

Jag bestämmer dock att vi gör en chokladbotten efter som det innebär att man får smakprov.


Titta Lucy i bakgrunden. ... Hon ser minsann lite sugen ut.


 


Slutresultatet ... det där gjorde vi bra farsan!

 



På eftermiddagen mumsar vi i oss av härligheten ... 
I present från mig får Farsan ett par kalsonger med myror på :) 

 




Hurrraaaa

Freya







Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards