Alla inlägg under november 2014

Av wettergren - 15 november 2014 03:45

Idag är pappa jag och Xander i Castle Hill och handlar.

Det är snart jul och det spelas musik och folk springer åt alla håll och kanter och shoppar.


Mitt i smeten sitter han, tomten, med sitt stora svallande skägg och mustiga mage

Vi smyger upp närmare, alltjämt inom säkerhetsavstånd, och tomten vinkar glatt åt oss.

Vi vinkar försiktigt tillbaka och pappa frågar om vi vill gå till tomten och berätta för honom om alla presenter vi önskar oss på julafton. Det tycker vi låter som en utmärkt ide och 2 minuter senare sitter vi med ... ja just det. TOMTEN!!


Tänka sig att han tagit sig ända från Nordpolen till Castle Hill shopping centre och att vi hade sån tur att vi sprang på honom idag.


 


Xander berättar för tomten att han önskar sig Pokemon kort, Minecraft och lego.
Jag berättar för tomten att jag önskar mig Pokemon kort, häst eller båt lego samt en hund.


Hej då tomtis, vi ses på julafton.

Freya och Xani






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards