Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

En Onsdag med Pappa

Av wettergren - 27 oktober 2010 05:44

Hejsan alla vänner,


Jag har varit lite osynlig ett tag, sorry.

Pappa har varit ute på jobb - först i Japan (Apan), sedan

i Sverige (Fäjje) och Kina (Hina) - och därför har han inte bloggat åt mig.


Pappa kom dock hem igår igen så nu skall jag se till att han sätter igång igen.


Idag är det Onsdag, och jag och pappa hemma själva (hälva) då mamma jobbar.

Pappa kom som sagt hem från Kina igår så han är helt komig och går o gäspar hela tiden.

Efter en trött och såsig morgon lyckas jag till sist få ut honom i solen.

Vi sätter av emot bageriet, och jag har förbeställt en Babyccino.


  

Vi äter jordgubbar (gubbar) och läskar oss i den härliga solen.

Som ni ser fick Pegasus (Pegahus) folja med.


  


Efter bageriet koper vi mat pa wollies (ollies) och klorin till poolen.

Jag och Pegasus far rida pa pappas axlar hem.


Vi dumpar av alla smakerna hemma vid huset och ger oss raskt av till lekplatsen.

Nu vill jag gunga höööögt och pappa skjuter pa gungan sa att jag tjuter av gladje.

Jag gungar ikapp med en annan flicka, och vi springer och dansar i graset.


Jag stannar av for ett photo-shoot.

  



  


Vid 12 snaret ar det sa varmt att man nastan branner sig pa lekstallningen och kanan. Pappa och jag gar hem och ater lunch och vattnar blommorna istallet


Hej da och kram tills vi ses igen.

'Eya





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wettergren - 4 mars 2023 09:50


Today I?m riding Lily again. Dressage training and jumping Bye ...

Av wettergren - 3 februari 2022 11:58

OMG been waiting for this moment. Pix speak louder than words and personally very pleased with the result. ...

Av wettergren - 15 augusti 2020 12:00


Pappa och jag kanner oss lite krassliga Idag.Hoppas att det ar vanlig forkylning och inte corona.Should be fine Ugh. Watching Togo. Good night ...

Av wettergren - 31 juli 2020 12:30


Så var man 12 bast! ?Hoppsan Kerstin säger farsan, det gick fort? som om han stått stilla i tidan, tragiskt.Hur som, kul kväll med presenter i fina smaker och former.1000 tack familjen i Sverige och Australien för presenter och gratulationer Xox ...

Av wettergren - 17 februari 2019 09:54


This is my cat Lucy

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards