Alla inlägg den 17 juli 2011

Av wettergren - 17 juli 2011 13:45

Idag ska pappa, jag och hans kompis Micke titta på valar.
Vi åker till South Head där man förutom valar kan springa på stranden, gräsmattor och jaga fiskmåsar.

Vi stannar på vägen då vi ser en fin park som man kan springa i ..
  Utsikten är magnifik och vi ser t.o.m en val ... på långt avstånd.. men alltjämt en val.

 

Lite motstävigt följer jag med när pappa vill åka vidare. Vi har ju trots allt inte kommit fram än, men jag är inte säker på att det kan bli bättre än så här ... Ok .. jag hade fel. Straaanden.


Här är jag i himmelriket. Vatten, strand och snäckor och en massa fina strandskatter överallt. Jag springer och ylar på stranden så att måsarna tittar snett på mig.


Efter att fyllt upp fickorna med skatter går vi på promenad.
Jag plockar fina Banksia och visar på några fina båtar ute på böljan den blå.


     


Vi avslutar promenaden med fish n chips vid klassiska Doyles.
En klart godkänd dag för Söndag och betyg "Bra jobbat" farsan!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards