Alla inlägg den 1 december 2012

Av wettergren - 1 december 2012 00:00

Alltjämt mycket varmt och fuktigt; det byggs så sakteliga upp till en storm vilket lär behövas.


Vi tar en promenad till affärerna, och jag visar självklart farmor och farfar vart glassaffären ligger. 

Jag tar en citronglass, farfar och pappa en mango, och farmor en apelsin vill jag minnas.


I parken passar jag på att dricka vatten. Det går mycket vätska en sån här dag.

 


På eftermiddagen tar pappa jag och unicorn en liten tur runt kvarteret. 

Unicorn hade varit hemma hela dagen och var varm, kinkig och jättekissnödig. 

Efter en liten kiss och mycket spring blir hon snart sig själv igen och gnäggar muntert i tacksamhet. 

Jag hoppar av unicorn på lämplig plats och plockar lite blommor. Jag älskar blommor. Den här kan man blåsa på och så skjuter den iväg sina änglafrön för att sprida sig och bli gula bebisblommor. 

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards