Direktlänk till inlägg 16 december 2014

Visual Arts Award

Av wettergren - 16 december 2014 03:45

Idag är det näst sista dagen på skolan och sen är det SOMMARLOV!! YEYEYEYEYEY

Det är också enbart 8 dagar till JULAFTON. Dubbel YEYEYEYEYEYEY


Vi har en julshow med sång och dans och flickorna ska ha på sig vita klänningar, nästan som änglar.

Jag vill inte posera framför kameran idag varav min något sura blick till kameragubben ...

 


På skolan delar dom  ut medaljer och grejer till barn som varit jätteduktiga under året.

Jag vet det inte, men pappa och mamma vet att jag kommer få en medalj ....


En massa namn ropas upp, men mitt kommer inte upp ... suck .....

Men plötsligt, mot slutet, vad är det jag hör.

"The award for the best visual arts performance of the year goes to"   ..........

Freya Wettergren!!


WOWOWOWOWOW

jag får gå upp på scenen inför en massa gubbar och tanter och en tant hänger på mig den här jättefina medaljen.

Sen applåderar gubbarna och tanterna och jag ler lite blygt mot den impnerande publiken!!

   


Det här med medaljer, det är en bra grej det.


Kram
Freya




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wettergren - 4 mars 2023 09:50


Today I?m riding Lily again. Dressage training and jumping Bye ...

Av wettergren - 3 februari 2022 11:58

OMG been waiting for this moment. Pix speak louder than words and personally very pleased with the result. ...

Av wettergren - 15 augusti 2020 12:00


Pappa och jag kanner oss lite krassliga Idag.Hoppas att det ar vanlig forkylning och inte corona.Should be fine Ugh. Watching Togo. Good night ...

Av wettergren - 31 juli 2020 12:30


Så var man 12 bast! ?Hoppsan Kerstin säger farsan, det gick fort? som om han stått stilla i tidan, tragiskt.Hur som, kul kväll med presenter i fina smaker och former.1000 tack familjen i Sverige och Australien för presenter och gratulationer Xox ...

Av wettergren - 17 februari 2019 09:54


This is my cat Lucy

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards