Alla inlägg den 13 april 2015

Av wettergren - 13 april 2015 06:46

Så ... en natt avklarad. Xander sov inte så bra i natt och pappa och Tory är supertrötta. Vi biter ihop och tar oss in till Nooosa för glass och lite shopping. Bra ide visar det sig då vi får fint tillfälle att bada, hoppa i vågor och steka på utmärkt strand.


Här står jag och bekantar mig med en hallonsorbet ...  vi kom väl överens på mina villkor ...  

 


Vi kommer tillbaka till våran lägenhet på tidig eftermiddag och vi går direkt till poolen, och mera glarre såklart.

Här är en liten film på mig och Xander i den gula kanan ...

Det finns en blå också som går myyyycket fortare.... Kanske lägger jag ut en "blå kan film" lite senare ...



Gonatt
Freysan

Av wettergren - 13 april 2015 06:45

Idag ska vi åka på "på semestern" till Noosa i sunny Queensland. För att komma dit behöver man

sjyssta semesterkläder samt ett rejält semestersällskap.


Har står jag och "brorsan" vid gaten ... ganska laddade inför avfärd.


Lite godis och småsnack senare och vi går inför landning ....  där nere någonstans ...


Yey ... this is where it all starts ...


Love Fam Freya

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards