Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Tillbaka på farmen

Av wettergren - 11 februari 2009 12:07

 så är vi äntligen tillbaka hemma på farmen igen.

Mamma och jag har varit i Nya Zealand, och även om vi har haft det jättebra är det skönt att vara hemma igen, det tycker pappa också.


Jag har fått smak på mat nu och älskar Avocado och päron!

Mamma vägde in mig på dryga 9 kilo idag så jag sitter mycket stadigare på jorden idag.


Dagen till ära har jag en jättesnygg lila/svart randig "seglar inspirerad" dräkt som jag fått av farmors bror med svägerska Håkan och Birgitta!


Här ligger jag o käkar i soffan och kör några yogaövningar parallellt


Här leker jag med en av mina favoritleksaker, decilitermåttet!



En till



 Enligt vanlig procedur åkte kläderna av vid 6 snåret för ett sedvanligt skumbad! Oj oj ..vad jag har saknat badkaret.


Det var t.o.m skojigt att tvätta flinten idag!


badmossa

Kram o gonatt




 
 
Ingen bild

Farmor Ewa

12 februari 2009 15:54

Oj vad söt du var i kläderna från "släkten".
Jag tror minsann att håret växt lite också även om pappa skrev att mamma torkade flinten. Vad bra att du är hemma igen. Borta bra men hemma bäst. Massvis av kramar från kalla, snöiga Sverige.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wettergren - 4 mars 2023 09:50


Today I?m riding Lily again. Dressage training and jumping Bye ...

Av wettergren - 3 februari 2022 11:58

OMG been waiting for this moment. Pix speak louder than words and personally very pleased with the result. ...

Av wettergren - 15 augusti 2020 12:00


Pappa och jag kanner oss lite krassliga Idag.Hoppas att det ar vanlig forkylning och inte corona.Should be fine Ugh. Watching Togo. Good night ...

Av wettergren - 31 juli 2020 12:30


Så var man 12 bast! ?Hoppsan Kerstin säger farsan, det gick fort? som om han stått stilla i tidan, tragiskt.Hur som, kul kväll med presenter i fina smaker och former.1000 tack familjen i Sverige och Australien för presenter och gratulationer Xox ...

Av wettergren - 17 februari 2019 09:54


This is my cat Lucy

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards