Alla inlägg den 1 december 2010

Av wettergren - 1 december 2010 09:36

Idag ar det antligen 1a advent och jag far ge mig an arets julkalender!


Mamma, Pappa och jag har malat och fejat och satt in i smatimmarna dagen fore och tejpade och snorade for att allt skulle hinna bli klart i tid.


Det har ar pappas kalender som jag malat. Den har lackra handavtryck, cirkus och en stor gul apelsin i olika farger och smaker. Till det har mamma och jag hangt pa naturvanliga paket.

  


Det har ar min kalender. Igen naturfargade paket med anglar och andra stickisar.
Basplattan har jag och mamma malat. En lackert gron hage med klisterhastar pa. Himlen ar bla med fina stjarnor och annat som glanser.

 


Det har ar mammas kalender som pappa malat.

Man kan tro att pappa atit nagra mystiska svampar av det flummiga motivet att doma, men kanske var han bara glad och kreativ.

Paketen ar fargglada, och nagra luktar misstankt choklad.


  


kram

Eya

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards