Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

Happy Birthday till mig!!

Av wettergren - 31 juli 2011 12:00

Idag är det inte vilken dag som helst, det är min födelsedaaaaaaaaaag!!

Jag fyller Ett, Två, Treeee år. Ett, två, treeeee räknar jag på mina fingrar.
Pappa och jag ska ha kalas, och som sig bör har vi arrangerat med ballonger, dekoration och smaskig chokladtårta. Förhoppningsvis kommer det en massa presenter med det.  Bäddat för fest m.a.o

 
Jag går upp i ottan och startar genast med att dekorera iförd bästa muminpyamasen!
 
Sen fattar äntligen farsan galoppen och levererar första presenten... jaaaaa

  Den här är från Farmor och Farfar och jag får en fin kollektion av tummetott, slickepott, långeman .. fingerdjur.  Jag får även en läcker kockmössa och passande smakbitar i tyg. Hmmmm Så fina och så Spännande på samma gång ...
  
Efter frukost tar jag på mig finklänningen dagen till ära. Vi skall ha kalas hemma i huset vid kanan, och vi har bjudit hem några vänner. Barnen får inte komma då jag vill ha kakan för mig själv.  Jag går ut och upptäcker till min glädje att någon har hängt upp och dekorerat i trädgården. Det hänger t.o.m presenter i buskar och träd.

  Tiiiiiittta .. presenteeeeerr

 
  
Det känns som tiden flyger iväg och snart kommer gästerna. Benny, Annette och Jacob har med sig en jättestor Vovve samt att jag får delad vårdnad tillsammans med Jacob över marsvinen Bella och Sassi (namn som jag gett dom). Sassi och Bella är sååå ulliga och krulliga och tycker om sallad och morötter.

 

Och här är tårtan som pappa och jag bakat, och så ljus såklart.


  Ja, detta va kort o gott min födelsedag. Tack alla för dom fina presenterna samt uppvaktning på min 3 års dag.  Kramar Freya
 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wettergren - 4 mars 2023 09:50


Today I?m riding Lily again. Dressage training and jumping Bye ...

Av wettergren - 3 februari 2022 11:58

OMG been waiting for this moment. Pix speak louder than words and personally very pleased with the result. ...

Av wettergren - 15 augusti 2020 12:00


Pappa och jag kanner oss lite krassliga Idag.Hoppas att det ar vanlig forkylning och inte corona.Should be fine Ugh. Watching Togo. Good night ...

Av wettergren - 31 juli 2020 12:30


Så var man 12 bast! ?Hoppsan Kerstin säger farsan, det gick fort? som om han stått stilla i tidan, tragiskt.Hur som, kul kväll med presenter i fina smaker och former.1000 tack familjen i Sverige och Australien för presenter och gratulationer Xox ...

Av wettergren - 17 februari 2019 09:54


This is my cat Lucy

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards