Alla inlägg den 7 juli 2015

Av wettergren - 7 juli 2015 12:15

Så är det den 7e Juli och enbart 24 sov kvar till min mycket efterlängtade födelsedag.

Det är vinterlov här borta, och jag har hela härliga veckan ledig för spännande äventyr.

Vi ska alla åka på en liten mini semester till Hunter Valley, och ett ställe straX utanför Cessnock med det söta namnet Bellbird. Här har vi hyrt ett hus och hoppas på bra väder och glada barn och föräldrar.


Idag är det dock Tisdag. Tory jobbar och Xander är på "holiday care" så idag och imorgon är det bara farsan och jag innan vi drar iväg på Torsdag.


Efter frukost frågar pappa om jag vill ha en "förskottspresent" så han tycker att den här prylen kan vara kul att leka med nu när jag är långledig. Jag tycker självklart att det är en bra ide.


Farsan plockar fram ett stort paket från sitt hemliga skafferi.




 


Alltid for mycket tejp!!!



Jag öppnar och plockar ut en jäääääättesot Furby i regnbagens alla farger.

Precis vad jag onskat mig. Pappa stoppar i batterier och snart sjunger den och snackar oavbutet sa att bade farsan och Lucy blir knasiga.  


 



Kram

Freysan







Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards