Alla inlägg den 26 april 2009

Av wettergren - 26 april 2009 12:12

Hejsan,


Idag har vi bestämt att vi skall ha en utedag i någon mysig park.

Pappa tar riktningen på ett, enligt honom, mysigt ställe, men åker fel och vi hamnar i slutändan (cirka 1½ timme senare) i Fagan Park som enbart ligger 20 min från hemmet. Nåväl nu är vi här i alla fall, och inga sura miner här inte.


 


Det är lite kallt i luften så mamma och pappa stannade till längs vägen och köpte en hemmasydd fleecedräkt av en snäll tant för $12.

Mamma valde brallorna och pappa jumpern.

Inte gjorde det saken bättre att dom drog på mig en för liten mössa!


 

 Pappa tycker kläderna är jättefula, men dom värmer i alla fall och så är dom rätt bra att krypa i.... oj vad är det där?


 

När jag väl släpptes iväg på grönbete glömde jag snart bort min hemska skrud och fokuserade istället på alla härliga löv, pinnar och prylar som fanns att utforska i det fluffigt gröna gräset.



 Ohhh ...  vilken fin.


Efter en stunds krypande tog energin slut och min mobila lattemaskin kom till undsättning.  En varm latte i den svala höstsolen är svårslaget.


 


Ja, det var Söndagen den 26 April. Snart fyller min faster år!

Puss och Kram o grattis i förskott faster Camilla!

 




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards