Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Bakar Pepparkakor

Av wettergren - 4 december 2010 06:15

Och sa ar det December och man kan borja julefejandet.


Pappa och jag bakar pepparkakor och vi anvander oss utav pippiformarna jag fatt av farmor och farfar.


Jag kavlar och ater deg medans pappa kavlar och trycker fram hastar, pippi langstrumpor, gubbar och fjarilar tills han ar alldeles degig.


Tiiiitta sa fina smaker!


Degen smakar faktiskt lite starkt tycker jag ....

     


men nar kakorna ar val graddade blev dom ju supersmaskiga.

Jag tyckte att hastarna blev klart godast.


kram

Freya


 
 
Ingen bild

farmor och farfar

21 december 2010 11:56

Oj vad smaskiga dom där kakorna ser ut. Vi blir jättesugna. Ät inte för många bara så du får ont i magen! Spännande att det snart är jul. Hörde av pappa att det låg en massa roliga paket under granen. Imorgon åker vi till kusinerna i Kristin ehamn. Ha det bra! Kramar fråmn oss!

 
Ingen bild

faster Camilla

23 december 2010 09:12

Hallå i Stugan!
Vad duktiga ni är som fixar lite svenska julsmaker där borta på andra sidan jordklotet. Minns att det var ganska "tricky" att få de j-a pippikakorna att se ut som formen, men det verkar ni ha fixat galant!
Vi önskar er en riktigt fröjdefull jul och ett gott nytt år!
P.S Det kommer ett direktiv via mail till farsan med uppdrag att leta efter en speciell julklapp till dig från kusinerna.
Många julkramar till er ALLA!!!
Camilla, Jonas, Ewelina, Jacob och August

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wettergren - 4 mars 2023 09:50


Today I?m riding Lily again. Dressage training and jumping Bye ...

Av wettergren - 3 februari 2022 11:58

OMG been waiting for this moment. Pix speak louder than words and personally very pleased with the result. ...

Av wettergren - 15 augusti 2020 12:00


Pappa och jag kanner oss lite krassliga Idag.Hoppas att det ar vanlig forkylning och inte corona.Should be fine Ugh. Watching Togo. Good night ...

Av wettergren - 31 juli 2020 12:30


Så var man 12 bast! ?Hoppsan Kerstin säger farsan, det gick fort? som om han stått stilla i tidan, tragiskt.Hur som, kul kväll med presenter i fina smaker och former.1000 tack familjen i Sverige och Australien för presenter och gratulationer Xox ...

Av wettergren - 17 februari 2019 09:54


This is my cat Lucy

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards