Direktlänk till inlägg 21 juli 2009

Magisk Tisdag

Av wettergren - 21 juli 2009 11:17

Hej igen, det är ju jag, Freya.


Här sitter jag i köket hemma på ranchen och väntar på min lammpuré med sötpotatis. Mamma har tagit på min solsuflett och faktor 30 för vi har en midvinterdag med 24 grader varmt idag!!

Efter en tur in till Pyrmont och farbror Nick i morse har jag äntligen kommit hem och skall få gå ut!! Blotta tanken att behöva spendera långa stunder i min bilstol gör mig olustig.


Äntligen ute i det fria, det bästa som finns!!

 


Det här är en mycket avancerad solhälsningsposition som jag har lärt mig!


Gräset är mjukt och torrt, gruset är knastrigt och stenarna smakar fint. Pinnarna är perfekta att rota runt med på marken. Kalas!!!


 Och här kommer min största kompis - Magic, världens bästa häst. Han snusar på mig och jag klappar honom. Oh, vad mysigt.


 Det blir lite lättare att umgås när jag är på marken och har fritt spelrum. Magic är lika imponerad som mamma över att jag kan stå vid min vagn och köra den framåt. Har förgäves försökt att köra den i sidled, får pröva igen imorgon.


 


Hej du, du är så stor och stark! Tur att man har en så stor och stark och snäll kompis.

Freya














































 
 
Ingen bild

Ulrika

29 juli 2009 14:05

Hej Freya :) Så otroligt söt du är där du sitter i din "mössa".
Midvinter o 24 grader de låter inte helt fel. Men mamma o pappa gör rätt att kladda på solfaktor.
O sen vilka fina bilder de är på dej o hästen vad modig du är.

Kram gumman o ha de så bra, hälsa mamma o pappa :)

 
Ingen bild

Farmor Ewa

4 augusti 2009 12:19

Vad mysigt du har det med Magic. Tänk när du blir så stor så du får rida på honom.
Hoppas vi snart får se lite 1-årsbilder på dig, kanske när du är utr på promenad med nya vagnen Kramar i massvis från oss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wettergren - 4 mars 2023 09:50


Today I?m riding Lily again. Dressage training and jumping Bye ...

Av wettergren - 3 februari 2022 11:58

OMG been waiting for this moment. Pix speak louder than words and personally very pleased with the result. ...

Av wettergren - 15 augusti 2020 12:00


Pappa och jag kanner oss lite krassliga Idag.Hoppas att det ar vanlig forkylning och inte corona.Should be fine Ugh. Watching Togo. Good night ...

Av wettergren - 31 juli 2020 12:30


Så var man 12 bast! ?Hoppsan Kerstin säger farsan, det gick fort? som om han stått stilla i tidan, tragiskt.Hur som, kul kväll med presenter i fina smaker och former.1000 tack familjen i Sverige och Australien för presenter och gratulationer Xox ...

Av wettergren - 17 februari 2019 09:54


This is my cat Lucy

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards