Alla inlägg den 7 februari 2011

Av wettergren - 7 februari 2011 05:15

  


I dag har det mojnat. Pälsen är nu endast naturligt rufsig som sig bör. Inget okynnesblåsande här inte!


Ngarie och Ralf far tillbaka till Melbourne rätt tidigt. Mamma, nonna och jag går och äter fish & chips i byn följt av kaffe på stranden. Mamma och jag vadar bland sjögräset, kastar sten i vattnet och känner sanden mellan tårna. Härligt med tjej helg. Kan helt klart vänja mig vid den här livsstilen.


VI beger oss hem till lunch och sen får jag uttrycka min kreativitet med presenten från nonnas barnbarn i USA. Jag har fått ett baknings kit nämligen. Muffinsformar, vispar och degskarpaor och en massa bra saker. Mamma kompletterar med ett paket muffins mix och choklad och sen är vi  "in business" som man säger.

  

Fint förkläde vá!?


  

Och sedan den  avslutande "touchen" med min favorit ingrediens -choklad!


Det blir jäättetjusigt, och mumsigt. Jag bjuder pá eftermiddags te pá terrassen i sann imperie anda. Jättemysigt.


        



     


Himmelsk dag i Sorrento.



Freya - te prinsessa




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards