Alla inlägg den 23 februari 2011

Av wettergren - 23 februari 2011 00:00


I dag är en stoor dag!!


Jag skall börja hos dagmamman som vi vart och hälsat på några gånger.

Jag är inte så sugen på att vara där själv, helst vill jag att mamma  är med mig så vi kan leka ihop allihopa.


Mamma har handlat lunchlåda till mig som jag satt fina hjärt klistermärken på (stickisar)



 

Och här fyller jag den med smakbitar till förmiddagsfikat.


Vi pratar på vägen dit i bilen, är inte helt tämd på att bli lämnad och det kommuniceras starkt från mitt högsäte i bilstolen.

Mamman är lite oroad men håller sig lugn och samlad.


VI säger godmorgon till Kiara och hennes bebis Ahliah och tar en liten morgonpromenad ut till hästarna som går ute i hagen.


Har med morötter naturligtvis OCH uniciorn. Man kan inte börja dagisaktiviteter utan sin unicorn!


VI pratar med hästarna och med Kiara och när mamma säger att hon skall gå och jobba säger jag "Bye mummy, love you".



   


Jag har en jättebra dag. Leker och är ute och vi bakar aprikosbollar. Pappa kommer på eftermiddagen och ja, det här gick ju riktigt bra.


Kanske är rätt ok ändå, när man får en så fantastisk dagmamma som Kiara.


Freya - Dagbarn  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards