Alla inlägg den 14 februari 2011

Av wettergren - 14 februari 2011 05:00

Oj oj oj oj!


Mamma och jag har vart ifrån varandra i TRE hela dagar, det har vi aldrig vart förut. Pappa och jag har haft en jätteskojjig helg med shopping, leka och besök på tehuset i Hornsby. Jag har till och med fått ett nytt fint stall till mina hästar.


Mamma har vart i Melbourne igen, den här gången för att undervisa ihop med nonna Sharon. Hon längtade efter mig hela tiden.


Vi blev så glada i morse mamma och jag när vi fick göra stooora morgongoset. Mamma tyckte jag hade fått så fint stall så. Hon fick provrida en av de nya hästarna.


Mamma har med ett stort paket hem från Melbourne till mig. Ohh vad spännande. Jag öppnar och, och , och , och ... det är en rosa ryggsäck med livstidsgaranti från Crumpler. Jag blir jätte glad och upptäcker snabbt att det är ett lite annorlunda väskkoncept det här med ryggsäckar.


(Ryggsäcksutmaningen är filmad i 2 delar nedan)


Väl på så får den allt sitta på. Jag kommer själv till insikt hur obekvämt det faktiskt kan bli att ha en ryggsäck full med hästar pá mig och sedan bli fastspänd i bilstolen. Bäst att ha väskan i knät när man åker bilstol kommer vi på, mamma och jag tillsammans.


Och sen har vi en jättemysig mamma - Freya dag.

Vi åker och gosar med Magic, vi springer i sanden alla tre idag. Jag först, sen mamma och sist Magic. Magic har en ajjis på halsen så vi rider inte idag utan gosar om honom istället.


Vilken dag!!


Freya - ryggsäckarnas drottning.



  Hur man brottar på sig en ryggsäck del I




  Hur man brottar pá sig en ryggsäck del II









Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards