Alla inlägg den 7 januari 2011

Av wettergren - 7 januari 2011 09:22

Idag fyller min kusin August 9 år!!  OOOOJ vad stor du har blivit!!


Jag har ritat en fin teckning till dig. Det är en cirkus med läckra stämplar.

Pappa hjälpte mig att skriva dom där krumelurerna till bokstäver.

Hoppas du tycker om den!!! Hipp Hipp Hurrraaaaaaa


  


Som sig bör tar jag fram min i-baby phone och ringer upp födelsedagsbarnet.

Manga signaler gar fram och jag vantar spant pa att kusin August ska svara...  ring ... ring ... ring....


  


Och sa svarar han ...  - "August"

Pappa sager att jag maste prata snabbt da det ar dyrt att ringa fran "lángtbortistan" till "Värmland".

- "Hej August ... how are you going ...  Grattis pa 9 ars  dagen och puss ... thank you bye bye"

  


Hoppas att du far jattemanga presenter och tarta, kakor och favoritmat till middag. Och en massa pussar och kramar saklart!!!!


Grattiskramar och pussar från Freya och föräldrarna i Australien!!

Hälsa alla kusinerna, mamma och pappa

Vink vink,


     





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards