Alla inlägg den 16 januari 2011

Av wettergren - 16 januari 2011 02:00

Jag vaknar klockan 3 på morgonen, jättepigg och full av iver inför min första semesterdag. Mamma och Pappa verkar mindre imponerad och angelägna att stiga upp och lyckas hålla mig i schack i någon timme till.


Vi äter frukost på restaurangen brevid våran villa. Jättebekvämt, endast 20meter att gå. Jag äter korv och scrambled eggs. Mamma och Pappa äter ris och nudlar.


Sen går vi på en kortare utflykt. Vi får längs en stor väg, och mamma stannar till på ett litet hak och köper två kaffe. Jag får en apelsinjuice som smakar saft.



  


Människor här borta tittar jattemycket pa mig. Vissa vill t.o.m ta kort.

Jag tycker inte om nar frammande manniskor tar pa mig eller tror att dom kan fa med mig kostnadsfritt i deras familjealbum. Jag ar faktiskt ingen staty heller. Jag rakar bara vara otroligt sot.


Vi gar ner till stranden och jag tycker det ar stormysigt att springa i sanden och gora sandkakor.

Jag badar med pappa pa en strand dit lokalbefolkningen verkar ga.

Den har stranden ar inte lika fin som dom vid hotellen. Man far dela den med bade batar och hundar, och sa ar det  mycket skrap vid vattenbrynet.

Jag och pappa tycker dock att skiten svalkar gott.


Pa eftermiddagen satter vi oss vid nagra mysiga utemobler och dricker smaker.

  


Kramar fran Bali

Freya och familjen





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards