Alla inlägg den 10 januari 2011

Av wettergren - 10 januari 2011 10:45

Vilken dag!!!


Mamma och jag dricker te hos Vanessa och Caleb, kul att ses efter sá mánga veckor av julande och sánt . Lämnade inte mamma en sekund, kul att hälsa pá men vill inte stanna själv.


Sen áker vi till Theoni och mamma blir justerad. Jag leker med alla djuren och kör bil på väggarna och uppför mig exemplariskt.

Mamma har lovat att vi ska åka kana och hoppa studsmatta efteråt...


Det betyder bara en sak - vi ska åka till Toy Libraray!!


    


Toylibrary är ett leksaks låne ställe som vi åker till allt som oftast. Man kan vara både ute och inne och det är inte så mycket barn som det ofta är på Lollipops. Kort sagt, "I love it"!


Idag är det ännu bättre än vanligt för vi hittar en UNICORN!!!! Ohhhh , jag är i sjunde himlen och det verkar enhörningen vara också. VI rider fram och tillbaka och hoppar i bollarna ihop och mamam säger att jag får låna hem den. Ohh, lycka!


Enhörningen får följa med i kundvagnen på shoppingturen på övervåningen, i bilstolen och till James där vi träffar pappa senare på eftermiddagen för att få en massa bra homeopat preparat att ha med till Bali.

Enhörningen och jag ritar på golvet hos James och mamma och papap pratar på.


Vi kommer hem och Enhörningen får träffa svarta hästen (Hästis) och Pegasus och slappna av lite ute i gräset.


Fullkomlig avslutning på dagen är mammas pesto med dinkel tagliatelle. Jag är huuur hungrig so helst. Sen duschar mamma och jag, säger godantt och läser om kängrun, ormen, sammetsmasken och pussmusen. Unicorn Hästis och Pegasus ligger bredvid mig i sängen.


Oh vilka drömmar vi har tillsammans


Freya - enhörningsryttare













Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards