Alla inlägg den 9 januari 2011

Av wettergren - 9 januari 2011 10:00

  

Idag är det Söndagsmatiné på gång säger mamma och pappa.



Jag vill helst titta på Toy Story hemma i Soffan men de lovar popcorn så det kan ju kanske vara en god idé att följa med.


Vi åker till Hornsby för att se Tangled 11.40 Det är Disneys tolkning av Rapunzel med långa håret.


Jag får en extra pall att sitta på i min biofåtölj mellan mamma och pappa och gillar läget skarpt. Popcornen är mumsiga och reklafilmerna och alla trailers är fantastiskt mysigt på så stor ruta.


Sen börjar det!! Mamma och pappa har på sig solglasögon i mörkret, hur knasig får man vara. Jag får ett par och vägrar blankt.

Filmen är bra. En stor vit häst/unicorn är med och han är riktigt bra. Långhåriga flickan och alla de andra är helt ok också. När det är 10 minuter kvar är jag lite kliig i benen. Mamma tar med mig längst bak och säger att vi får gå ut om jag behöver springa... Nääää, det var ville jag ju inte riktigt.

Sitter hos pappa tills det är slut och Rapunzel blir korthårig, gifter sig med Eugene och flyttar hem till slottet i kungadömet.


Slutet gott allting gott.


Freya - bio buff

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards