Alla inlägg den 3 september 2009

Av wettergren - 3 september 2009 04:45

Godmorgon!

Tänk att min mamma tror att hon kan gömma saker för mig. Man skulle kunna tro att hon var konstant trött och tankspridd. Hon provade att ställa mina homeopat tabletter i sin burk här på hallbordet. Som om jag inte visste att de stog där. Hm. De rasslar så fint i sin lilla burk när jag skakar på den och sen kör den i min gåvagn.



1 September  - reaching III   1 September  - reaching II   1 September  - reaching  

Se här, kollar läget. Jorå, där står de. Artikulerar tydligt att jag vill he dem... NU.

Till slut måste jag peka. Hur seg får man vara mamma igentligen. Lift your game.


Trötta mamman:

Freya har utvecklat en fantastiskt tydlig kommunikationsmetodik. Peka, artikulera och eller skaka på huvudet. Det går inte att missta alls vad hon vill och säger. På gott och ont helt klart. Man får helt klart höja sig själv och försöka ligga några steg före. Ibland går det strålande och ibland går det inte alls. Perfekt balans alltså.


Freya och Annica












Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards