Alla inlägg den 4 september 2009

Av wettergren - 4 september 2009 12:43


 Och så föll det sig så att Lyndi och mamma behövde ses lite. Ingen blir gladare än jag över att få träffa Kaizen. Han och Lyndi har haft lite ont i magen sedan hans simskola härom dagen så mamma gör tarm reflex justering på dem bägge och lagar närande soppa  och äppekaka ute i solen på altanen.


Kaizen och jag håller lite konferens först så jag får en uppdatering på hans förhavanden sedan i måndags. Viktigt att hålla koll på varandras tillvaro.

Kaizen tycker att mitt nya bord är jättefint. Hihihi. Tycker jag med. 


Kopplar av med vatten och majskex.



Jag vet hur effektiv mammas tarmreflex justering är och hur stark man blir av blomkåls soppa så jag testar Kaizen. Han är stark som en björn och kör mig i musvagnen fram och tillbaks en bra stund. Vilken kille, suck! Lyckans mej som har en sån fin vän i världen.


 


 Och här kommer Bodie från Lake Mcquarie. Hans mamma Annie är i Sydney med honom för några blodprover eller liknande. Bodie har vart jättesjuk och är ack och lov på bättringsvägen. Jag är jättetrissad, älskar vovvar! Bodie var inte lika stark som Kaizen. Han kunde inte köra mig hur mycket jag än bad honom. Oh well, han fick en justering men tackade nej till blomkålssoppan.

Han mumsade i sig mina och Kaizens majskex som låg på altan golvet dock.


Vilken tur att alla hamnade hos oss idag som inte mådde något vidare och fick hälsosoppa och kärlek.


 Jag erbjuder handpåläggning men Bodie är inte helt imponerad. Oh well, en annan gång kanske.


Freya

- Dogwhisperer




















Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards