Direktlänk till inlägg 18 september 2009

Grattis Lyndi

Av wettergren - 18 september 2009 13:15



  


Jomenvisst!!

Idag är jag pigg som en nötskrika. Kolla vad vig jag är med högerbenet vid frukost toasten. Klart man blir pigg och kry när man kan får åka på kalas på Norra Stränderna. Sagt och gjort, frukost och elefant klänning och sen bär det iväg.

Vi har gjort en fin mugg till Lyndi med bilder på henne, Kaizen, jag, mamma och Magic. Jättefin tycker jag. Så fin att jag försöker hjälpa mamma att öppna paketet som hon slagit in muggen i så vi kan beundra den på vägen över. Jag avbryts vänligt men bestämt.


Lyndi blir jätteglad och har gjort broccolipaj. Jättesmaskens tycker jag och mamma. Sen bär det av till parken som ligger precis vid havet. Kaizen och jag klättrar upp i trappan med mammas hjälp och sen får vi hjälp ner för kanan utav Lyndi. Hur skoj som helst och varmt. 25 grader tror jag. Blir varmt i elefant klänningen, den åker av och jag kör på i strumpbyxor och t-shirt. Mamma är så där nojjig igen över att jag skall bli kall och mera snorig.


Vi somnar i våra vagnar på vägen tillbaks och mammorna får sitta och njuta i solen en stund och dricka födelsedags te.


Kaizen och jag vaknar nästan samtidigt. Det blir mumsigt mellanmål och sen måste mamma och jag fara hem så vi inte fastnar i fredags trafiken.


Tjooohooo, jag kan åka kana.

-Freya

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wettergren - 4 mars 2023 09:50


Today I?m riding Lily again. Dressage training and jumping Bye ...

Av wettergren - 3 februari 2022 11:58

OMG been waiting for this moment. Pix speak louder than words and personally very pleased with the result. ...

Av wettergren - 15 augusti 2020 12:00


Pappa och jag kanner oss lite krassliga Idag.Hoppas att det ar vanlig forkylning och inte corona.Should be fine Ugh. Watching Togo. Good night ...

Av wettergren - 31 juli 2020 12:30


Så var man 12 bast! ?Hoppsan Kerstin säger farsan, det gick fort? som om han stått stilla i tidan, tragiskt.Hur som, kul kväll med presenter i fina smaker och former.1000 tack familjen i Sverige och Australien för presenter och gratulationer Xox ...

Av wettergren - 17 februari 2019 09:54


This is my cat Lucy

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards